لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور 

داوران دو امتیاز را از آیندگان گرفتند 



در سومین روز از مرحله نهايی ليگ دسته دوم فوتسال باشگاه های كشور تیم آیندگان به دیدار تیم جنرال ویند سقز رفت. 
به گزارش صبح ساحل، در سومین روز از دور برگشت لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور به میزبانی گرمسار تیم آیندگان که از دوبازی قبل خودش صاحب یک شکست و یک  پیروزی شده بود به مصاف جنرال ویند سقز رفت. در نیمه نخست این دیدار شاهد یک بازی بسیار خوب از سوی شاگردان هادی بزوال در تیم آیندگان بودیم و در پایان هم مزد تلاش خود را گرفتند. روی یک ضربه ایستگاهی و کار گروهی حسین رحیمی تک گل نیمه نخست را برای آیندگان به ثمر رساند تا این تیم با پیروزی به رختکن برود.‌ 
در نیمه دوم باز این آیندگان هرمزگان بود که دوباره به گل رسید و یک بار دیگر حسین رحیمی روی یک همکاری تیمی گل دوم را برای نماینده استان به ثمر رساند اما در ادامه اشتباهات داوری باعث شد تا آیندگان دو گل را دریافت کند و بازی با نتیجه مساوی دو دو به پایان برسد.  در بازی های روز چهارم که فردا  شانزدهم دی ماه برگزار خواهد شد در بازی نخست آروین قاال ما کو با جنرال ویند سقز، در بازی دوم آیندگان هرمزگان با دلسوختگان اهل بیت قم و در بازی سوم سبحان فلز گرمسار با پدیده فیروزکوه بازی می کنند.
 داوران دو امتیاز را از آیندگان گرفتند 
 
در پایان دور رفت مرحله نهايی لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور که به میزبانی بندرعباس برگزار شد تیم سبحان فلز گرمسار با ۹ امتیاز و تفاضل گل بهتر صدرنشین شد. تیم پديده فيروزكوه با ۹ امتیاز در مکان دوم قرار گرفت.  تیم دلسوختگان اهل بيت قم با ۸ امتیاز و تفاضل بهتر نسبت به آیندگان هرمزگان در مکان سوم ایستاد . نماینده هرمزگان با ۸ امتیاز در جای چهارم قرار گرفت. تیم آروين قالا ماکو با ۳ امتیاز پنجم و جنرال ويند سقز با دو امتیاز در مکان ششم جای گرفت. در  پایان اين مرحله از مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال  باشگاه های کشور از هر گروه دو تیم و در مجموع چهار  تیم به لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور راه  خواهند یافت. 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها